سفارش تبلیغ
صبا ویژن



گام اول - راه صبح






درباره نویسنده
گام اول - راه صبح
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
گام اول
روز وصال


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
گام اول - راه صبح

آمار بازدید
بازدید کل :59010
بازدید امروز : 0
 RSS 

   

بسم رب المنتظر

با سلام و درود بر روان پاک پیامبر معظم اسلام(صلی الله علیه و آله و السلام) و اهل بیت مطهر ایشان(علیهم السلام)، خاصه حضرت بقیه الله الاعظم، صاحب العصر والزمان (عج) و با آرزوی تعجیل در ظهور آن امام غائب، شرح برنامه های یکساله واحد خواهران مرکز تخصصی مهدویت را ارائه می داریم؛ به این امید و آرزو که در مسیر رضایت آن امام همام(عج) قدم گذارده باشیم.

***

آشنایی با واحد خواهران مرکز تخصصی مهدویت

بانوان همواره در عرصه های مختلف، تاثیر حضور و فعالیت خود را به اثبات رسانده اند. چه در صحنه های رزم و جهاد و چه در عرصه های دانش و فرهنگ حضور چشمگیر و موثر بانوان، نقش غیرقابل انکاری در توفیق امور داشته است.

از طرفی با گسترش فرهنگ مهدویت و اشاعه نهضت انتظار در جوامع شیعی، خاصه ایران، حضور بانوان در این عرصه، با هدف تسریع در امر زمینه سازی ظهور منجی آخرالزمان(عج)، غیرقابل اجتناب به نظر می رسد. چرا که تداوم این فرهنگ با انتقال نسل به نسل این اعتقاد، ارتباطی ناگسستنی دارد و این هنر مادران است که این فرهنگ را به نسلهای آینده منتقل کنند.

علاوه بر این، از آنجا که این عرصه، به جهت پیوند با امام عصر(عج)، بیش از هر چیز با زبان محبت و مودت گسترش می یابد، حضور فعال بانوان به عنوان تجلی رحمت و محبت الهی، در پیشبرد و تحقق اهداف عالی آن، بی تردید نقش آفرین خواهد بود.

از این رو، جمعی از بانوان فعال در عرصه مهدویت، با درک ضرورت حضور، واحد خواهران مرکز تخصصی مهدویت را تشکیل داده و مانند سایر واحدهای این مرکز، فعالیت های خود را آغاز کردند.

این واحد برای انجام هرچه بهتر وظایف، و تحقق هر چه بیشتر اهداف، معاونتهایی را سامان دهی کرده است تا با برنامه ریزی و تقسیم وظایف، مسیر پیش روی خود را هموارتر کند.این معاونت ها عبارتند از: معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی- هنری، معاونت پژوهشی، و امور کودک و نوجوان.

هر کدام از این معاونتها، به تناسب وظایف خود، برنامه ها و فعالیتهایی را طرح ریزی می کنند تا با اجرای آن در طول سال، در مسیر پیشبرد اهداف مرکز مهدویت، گام برداشته باشند. 



نویسنده » جمعی از نویسندگان » ساعت 10:45 صبح روز دوشنبه 87 مرداد 14